استعلام بانکی

خرید اینترنتی

استعلام بانکی

خرید اینترنتی

صنعت در تهران

بورس تهران بزرگتریم بورس ایران است.
مهمترین مزیت در سرمایه گذاری در آن وجود 37 شرکت بزرگ در ان است.
هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، معدنی گل گهر، ملی مس ایران، پتروشیمی مارون، شرکت ارتباطات سیار، پتروشیمی پارس، سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، پتروشیمی جم، سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات، چادرملو، پالایشگاه نفت بندرعباس، بانک ملت، ایران خودرو، سرمایه گذاری غدیر، خدمات انفورماتیک، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و غیره از مهمترین صنایع موجود در بازار بورس تهران است. برای اینکه بدانیم در کدام سرمایه گذاری کنیم باید رتبه بندی اعتباری آن شرکت را توسط یک شرکت اعتبارسنجی در نظر بگیریم. بیشتر بخوانید

خطرات وام

بانک ها باید برای همه نوع خطر اول آنرا پیش بینی کنند و بدانند که چطور برخورد کنند الگوهای زیادی هست که یک بحث تخصصی می باشد.
مدیریت ریسم برای بانک ها بسیار پراهمیت است
برای ریسک و مدیریت آن بانک ها از شرکت اعتبارسنجی کمک دریافت میکنند. برای مطالعه بیشتر وارد منبع شوید.

وام بگیر و سهام بخر

راحت است بانک پول به کارگزار می دهد کارگزار سهام به مشتری میدهد.
تسهیلات اعتباری چگونه کار می‌کند؟
تسهیلات اعتباری بطور گسترده در بازار مالی به عنوان روشی برای تامین بودجه برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت ها غالبا با بستن قرارداد با یک تامین کننده مالی سهام مثل کارگزاری‌ها یا جمع آوری پول با فروش سهام خود، آنها را دریافت می‌کنند.
تسهیلات اعتباری دو نوع است خرده فروشی و وام گردان مطالعه بیشتر

بررسی عوامل خطر


ریسک اعتباری احتمال ضرر ناشی از عدم موفقیت وام گیرنده در بازپرداخت وام یا تحقق تعهدات قراردادی است.
بررسی عوامل ریسک اعتباری، اختصاص اعداد قابل اندازه گیری و قابل مقایسه با احتمال خطر پیش فرض یا گسترش ریسک، یک مرز مهم در امور مالی مدرن است.
شرکت‌ها و آژانس‌های اعتبارسنجی برای مدیریت ریسک اعتباری بانک‌ها و اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در کنار دیگر تکنیک‌ها و روش‌ها استفاده می‌کنند. بیشتر بخوانید

موسسه اعتباری

موسسه های اعتباری زیادی در جهان وجود دارند که بیشتر آنها در آمریکا و اروپا هستن.
مشتریان موسسه اعتباری AMIGO در انواع مختلفی هستند. جوانان، افرادی که مدتی از انگلیس خارج شده‌اند و کارآفرینان تجارت خرد که از نظر نمره اعتباری بسیار ضعیف هستند. هرچند آنچه همه مشتریان این موسسه اعتباری را به هم نزدیک می‌کند این است که دوستان شان به آنها اعتماد دارند.
آنها بررسی ضامن را نیز انجام می دهند. ضامن برای این نیاز هست که اگر وام گیرنده نتوانست پرداخت کند ضامن جای او پرداخت کند پس نیاز به بررسی ضامن نیز هست. برای مطلعه کاملتر به منبع مراجعه نمایید.